loading...
بیداری
د.م بازدید : 7 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

تاريخچه بافومت

بز "مندز" هم معني همان مار بزرگي است كه حوّا را فريب داد، ابليس، شيطان، لوسيفر يا بز بافومت. بافومت ِ"لاوي" در قرن نوزدهم و در ارتباط با شيطان پرستان و جويندگان علوم خفيه دوباره زنده شد. تصويري كه ما از بافومت در رسانه هاي اصلي مي بينيم توسط "اليفانس لاوي" كاباليست تحسين شده قرن نوزدهم و كسي كه كارش رمزگشايي از جادو بود خلق شد.


د.م بازدید : 8 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

فراماسونری در طول تاریخ با تمام وجود، از همه ی قدرت و  امکانات  موجود  برای رسیدن به مقاصد شوم خود بهره برده است. بعد از نابودی حکومت مصر باستان، این عقیده شیطانی به شکلی مخفی و رمزآلود ولی فعالی و پویا، در طی  اعصار و قرون در بین جوامع خزیده است.

از اواخر  قرن 18 و اوایل قرن 19 و  همزمان  با استقلال  آمریکا (که کشوری با  ارکان کاملاً ماسونی است)، فراماسونری  با این تفکر که دیگر در موضع قدرت قرار گرفته است، آهسته آهسته خود را از لایه های زیرین جوامع بیرون کشیده و بدون واهمه، نمادهای خود را عرضه نموده است؛ 

تا آنجا که در سال های اخیر به دلیل قدرت فراوان، اعمال  خود  را  علنی تر  کرده  تا عده ای را با ترساندن از قدرت خود، به سمت خویش جذب کند و  پایه های  خود را مستحکم تر نماید.

نماد هاي فراماسونري

قبل از معرفي نماد ها اين را بدانيد كه "فراماسون ها به شدت نماد گرا هستند" به نقل از استاد رائفي پور.و معمولا وارون نماد هاي مقدس نماد هاي شيطاني هستند.

د.م بازدید : 6 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)


ستاره پنج پر یا پنتاگرام یکی از مهمترین، قدرتمندترین و ماندگارترین سمبل ها در تاریخ بشر است. این علامت در فرهنگ و تمدن باستانی مایاهای آمریکای لاتین، هند، چین، مصرو یونان از مهمترین و پرمعناترین علامتها بوده است. ابتدایی ترین شکل پنتاگرام بر روی دیوارهای غارهای عصر حجر کنده کاری شده بود. و در نقاشی های مردم بابل به عنوان الگوی ترسیم سیاره ونوس به چشم می خورد.

 

د.م بازدید : 7 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

آیا می دانستید مجسمه آزادی آمریکا رو به ایران است؟           



این یعنی آمریکا از هیچ کشوری به اندازه ی ایران نمی ترسد.

این یعنی آمریکا ما را دشمن اصلی خود می داند.

به همین دلیل با تمام متحدانش یک حمله همه جانبه را علیه ایران آغاز کرده است.

پایه گذاران آمریکا فراماسونر بوده اند.بهتر است بدانید که اکثر فراماسونرها خود را یهودی  می خوانند و چون یهودیان نژادپرست با کشور عزیزمان ایران دشمنی دیرینه دارند به هین دلیل آمریکا و اسراییل و دیگر متحدانش دست در دست هم داده اند تا ایران عزیز را نابود سازند.

     

د.م بازدید : 8 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

هنگامی که سخن از تاریخ ایران می‌رود،باید به این نکته توجه داشت که آیا منظور تاریخ اقوام و مردمانی است که از آغاز تاریخ تا کنون در مرزهای سیاسی ایران امروزی زیسته‌اند یا تاریخ اقوام و مردمانی است که خود را به نحوی از انحاء ایرانی می‌خوانده‌اند و در جغرافیایی که دربرگیرندهٔ ایران امروز و سرزمین‌هایی که از دیدگاه تاریخی بخشی از ایران بزرگ (ایرانشهر) بوده‌است زیسته‌اند. گاه تاریخ ایران را از ورود آریایی‌ها (که نام ایران نیز از ایشان گرفته شده‌است) به فلات ایران آغاز می‌کنند. ولی این به این معنی نیست که فلات ایران تا پیش از ورود ایشان خالی از سکنه یا تمدن بوده‌است. پیش از ورود آرییایان به فلات ایران تمدنهای بسیار کهنی در این محل شکفته و پژمرده شده بودند و تعدادی نیز هنوز شکوفا بودند. برای نمونه تمدن شهر سوخته (در سیستان)، تمدن عیلام (در شمال خوزستان)، تمدن جیرفت (در کرمان)، تمدن ساکنان تپه سیلک (در کاشان)، تمدن اورارتو (در آذربایجان)، تپه گیان (در نهاوند) و تمدن مانناییان در کردستان و آذربایجان.کاسی‌ها در (لرستان امروز) ذکر می‌شود.

                                                                                                  
آجر مونومنت ایزیرتو در موزه شرق توکیو مربوط به تمدن مانناییان،Glazed brick from Bukan depicting a winged goat from the Ancient Orient Museum Tokyo, Japan Tanabe 1983.

نکتهٔ مهم دیگر شناخت وضع مناطق داخلی ایران در زمان شکل‌گیری و رواج تمدن‌های کهن است. یعنی فهم اینکه در زمان تمدن‌ها و دولت‌های باستانی چون سومر،کلده، اور، بابل، آشور، اورارتو و نظائر آن، وضع این مناطق داخلی فلات ایران، که مجزا از منطقه مستقیم تحت حاکمیت این تمدن‌ها و دولت‌ها بوده‌است، به چه نحوی جریان داشته‌است؟


تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
توجه: این سایت وابسته به هیچ حزب یا سازمانی نیست و تلاش دارد حقایق را به شما بنمایاند و صرفا برای آگاهی سازی ساخته شده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از سایت ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 849
  • کدهای اختصاصی


    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب